• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини даху адмінбудинку по вул. Незалежності, 4А смт. Чернелиця Івано-Франківської областіі.»

802 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 8c1b490eced9413da68e02887f5d6acc
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-23-005494-a-a1
Замовник: Чернелицька селищна рада
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС" ЧЕРНЕЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОЛОМИЙСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 312
Дата підписання: 17.12.2024 11:08
Період дії договору: 17.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 802 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт частини даху адмінбудинку по вул. Незалежності, 4А смт. Чернелиця Івано-Франківської областіі.»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання 17.12.2024 - 31.12.2025
Місце постачання 78112, Україна, Івано-Франківська область, смт.Чернелиця, вул. Незалежності,23 На карті

Внесені зміни

    Номер: b23010e2b6a54a8eaf909fbd121ef785
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін у частині реквізитів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2024 13:57
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод.угода 1 .PDF
p7s
sign.p7s