-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Додаткові роботи на здійснення авторського нагляду за виконанням робіт на об’єкті "Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (Коригування)
120 307.20
UAH з ПДВ
Номер:
9d76ca88ff424541b1aee02e97366149
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-23-001854-a-b1
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02772037
-
Контактна особа:
Анжела Булавіна +30675501033 zakupku.kst@gmail.com https://kst.in.ua/
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА ІМЕНІ В.С. БАЛИЦЬКОГО»
×
-
Код ЄДРПОУ:
38283024
-
Адреса:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, пр.Лобановського Валерія будинок 51
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
154-20
Дата підписання:
23.12.2024 09:43
Період дії договору:
23.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
120 307.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 051.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові роботи на здійснення авторського нагляду за виконанням робіт на об’єкті "Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (Коригування)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.03.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c7960cc73f3b47fbbae62e604d66b04d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із закінченням 2024 бюджетного року та відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 у с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) станом на « 26 » грудня 2024 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися доповнити Розділ 2 Договору п.2.6 та викласти його наступним чином:
«2.6. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме:
– у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становить 60 580 (Шістдесят тисяч п’ятсот вісімдесят) гривень 80 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 096 (Десять тисяч дев’яносто шість) гривень 80 копійок;
– у 2025 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 59 726 (П’ятдесят дев’ять тисяч сімсот двадцять шість) гривень 40 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 9 954 (Дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири) гривні 40 копійок.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.12.2024 16:03
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d9edb85a001f4087b5aba9a66e810e61
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 у с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) станом на «22» грудня 2025 р., у зв’язку із перенесенням строків виконання будівельних робіт на об’єкті, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися:
1.1. Внести зміни до п.2.6. Розділу 2 Договору та викласти його наступним чином:
«2.6. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме:
– у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становила 60 580 (Шістдесят тисяч п’ятсот вісімдесят) гривень 80 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 096 (Десять тисяч дев’яносто шість) гривень 80 копійок;
– у 2025 році відповідно до рішення Київської міської ради від 05.12.2024 р. №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» сума бюджетних зобов’язань становить 59 726 (П’ятдесят дев’ять тисяч сімсот двадцять шість) гривень 40 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 9 954 (Дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири) гривні 40 копійок.»
1.2. Внести зміни до Додатку 2 Договору (План – графік на здійснення авторського нагляду) та викласти його у новій редакції
1.3. Внести зміни до Додатку 4 Договору (План фінансування робіт) та викласти його у новій редакції.
2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони домовилися внести відповідні зміни до Розділу 11 Договору
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
22.12.2025 15:28
Статус:
Опубліковано