• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (Папір ксероксний а4, ручки, олівець)

2 734.00 UAH без ПДВ
Номер: 27a7fdc696c141648ae9d45a4d8d6cf0
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-18-021415-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЮБАРСЬКОМУ РАЙОНІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: Рижак Аліна Ігорівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 30
Дата підписання: 18.12.2024 17:09
Період дії договору: 18.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 2 734.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штука
Період постачання 18.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 13101, Україна, Житомирська область, смт. Любар, Незалежності, 40 На карті
Ручка кулькова, 0,5 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання 18.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 13101, Україна, Житомирська область, смт. Любар, Незалежності, 40 На карті
Олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 18.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 13101, Україна, Житомирська область, смт. Любар, Незалежності, 40 На карті