• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткуваня та приладдярізне (придбання канцтоварів)

3 165.00 UAH без ПДВ
Номер: ac1b74b8e04f429a85fb977a6804fe4e
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-18-007602-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Маяківський центр первинної медико-санітарної допомоги Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області"
Постачальник: ФОП Мельніченко
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 342
Дата підписання: 18.12.2024 00:00
Період дії договору: 18.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 3 165.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 3 165.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір UNIVERSAL А4 80 гр./м кв.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 67654, Україна, Одеська область, с.Маяки, вул.Європейська, буд.98 На карті
Журнал реєстрації вихідних документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 67654, Україна, Одеська область, с.Маяки, вул.Європейська, буд.98 На карті
Папка реєстратор А4 75 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 67654, Україна, Одеська область, с.Маяки, вул.Європейська, буд.98 На карті