• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне, стільці)

40 400.00 UAH з ПДВ
Номер: 37641c1e2d7249368b2684a246bf93c0
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-17-022823-a-a1
Замовник: Управління освіти Чернігівської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВТОРГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору: 24/1226
Дата підписання: 17.12.2024 17:51
Період дії договору: 17.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 68 378.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 396.33 UAH)
Сума договору: 40 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 733.33 UAH)
Оплачено: 40 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 733.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне, стільці)
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 16 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, підпорядковані заклади освіти та структурні підрозділи На карті

Внесені зміни

    Номер: ba6e552b70584535ac40f8b0d85aab92
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.12.2024 17:53
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ №1 Договір №24.1226.PDF
p7s
sign.p7s