-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за СРV за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт з влаштуванням зовнішнього пандуса до I під'їзду житлового будинку №5 на вул. Лисеницькій у м.Львові)
Капітальний ремонт з влаштуванням зовнішнього пандуса до I під'їзду житлового будинку №5 на вул. Лисеницькій у м.Львові. Післяоплата
315 008.00
UAH без ПДВ
Номер:
2f974e6a05e843d0a42d5a90946c4797
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-17-020807-a-b1
Замовник:
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056109
-
Контактна особа:
Паплик Тарас 380322546222 lychakivskara94@ukr.net
-
Адреса:
79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. Костя Левицького, буд. 67
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП КРОХТЯК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3432707239
-
Адреса:
79066, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ КОС-АНАТОЛЬСЬКОГО, будинок 18, квартира 59
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Капітальний ремонт з влаштуванням зовнішнього пандуса до I під'їзду житлового будинку №5 на вул. Лисеницькій у м.Львові. Післяоплата
Номер договору:
№4/33-440
Дата підписання:
16.12.2024 11:00
Період дії договору:
16.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
315 008.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за СРV за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт з влаштуванням зовнішнього пандуса до I під'їзду житлового будинку №5 на вул. Лисеницькій у м.Львові)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6ac2b36a58e14b698743ff84ed8400b7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміни виконання між роками
1. Сторони, за взаємною згодою, домовились викласти п. 2.1. Договору в новій редакції:
2.1. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором, визначена на підставі твердої договірної ціни, становить 315 008,00 грн (триста п’ятнадцять тисяч вісім грн 00 коп.) без ПДВ:
- Вартість робіт, що виконані за Договором у 2024 році 138 664,00 грн. (сто тридцять вісім тисяч шістсот шістдесят чотири грн 00 коп.) без ПДВ;
- Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2025 році 176344,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч триста сорок чотири грн 00 коп.) без ПДВ.
2. Інші умови Договору , не порушені цим Додатковим договором, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2024 09:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d1956f6129b842f593078de44056b8e3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
виконання між роками
Номер додаткової угоди:
№2
Дата внесення змін до договору:
23.06.2025 08:00
Статус:
Опубліковано