• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Дрібне канцелярське приладдя

1 089.18 UAH з ПДВ
Номер: 403c218917624ebea8e4333c0944f786
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-17-002153-a-b1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 14
Дата підписання: 16.12.2024 16:00
Період дії договору: 16.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 1 089.18 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 181.53 UAH)
Оплачено: 1 089.18 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 181.53 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дрібне канцелярське приладдя
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 1 одиниця
Період постачання 16.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 01054, Україна, Київська область, Київ, бульв. Т.Шевченка буд. 26/4 На карті