-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Комплект мультимедійного обладнання для НУШ (Інтерактивні панелі)
432 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
3c850bfdb3204c3cb3511fad27184de5
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-13-009546-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ МОДЕСТА ЛЕВИЦЬКОГО ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
26413952
-
Контактна особа:
Демчук Ольга 380505544759 dem83olga@gmail.com
-
Адреса:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 25
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ Корвет
×
-
Код ЄДРПОУ:
21337459
-
Адреса:
29013, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Подільська, будинок 93
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 12/12/24
Дата підписання:
12.12.2024 00:00
Період дії договору:
12.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
432 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 72 000.00 UAH)
Оплачено:
432 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 72 000.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект мультимедійного обладнання для НУШ (Інтерактивні панелі)
Кількість
4 комплект
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
40ba85e87fa04ed79eafc72146c063ff
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
19.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано