-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Авторський нагляд за об'єктом: "Капітальний ремонт їдальні КЗ "Чоповицький ліцей" по вул. Соборна, 39 смт Чоповичі Коростенського району Житомирської області КОРИГУВАННЯ" (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
15 162.00
UAH без ПДВ
Номер:
050f995bc5154b74958d1f5e8c4767bf
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-12-004379-a-c1
Замовник:
Чоповицька селищна рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04346250
-
Контактна особа:
Олена Мошківська +380968355589 lenadoroshenko@ukr.net http://chopovycka.gromada.org.ua
-
Адреса:
11620, Україна, Житомирська область, селище Чоповичі, вул. Вайсера, 1А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП БАРИЛЮК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2770713816
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, вул. Василя Стуса, 5/53
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
15/1
Дата підписання:
12.12.2024 10:35
Період дії договору:
12.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
15 162.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
7 581.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
Сторони, керуючись пунктами 7.1, 7.4 та 7.6 Договору на здійснення авторського нагляду від 12.12.2024 року № 15/1 відповідно до звернення Виконавця - ФОП Барилюк Сергія Миколайовича від 06.05.2025 року №06/05 щодо передачі авторського права на проектно-кошторисну документацію по об'єкту будівництва домовилися розірвати (припинити) дію Договору на здійснення авторського нагляду від 12.12.2024 року № 15/1.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд за об'єктом: "Капітальний ремонт їдальні КЗ "Чоповицький ліцей" по вул. Соборна, 39 смт Чоповичі Коростенського району Житомирської області КОРИГУВАННЯ"
Кількість
1 послуга
Період постачання
12.12.2024 - 30.06.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ff3d45da777e4e73a362576cf552e498
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Пункт 6.1 Договору викласти у наступній редакції:
«6.1. Даний Договір набуває чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2025 року.».
2. Додаток 2 до Договору викласти у новій редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2024 10:15
Статус:
Опубліковано