• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Медичне обладнання по об’єкту: Реконструкція сховища з влаштуванням споруди подвійного призначення (медично операційний блок) з властивостями сховища Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня імені О. С. Лучанського» ХМР - Машина мийно-дезінфікуюча ADELA-1 175.

1 450 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 75d25a5ab87648b2960e5911fe641b52
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-11-012111-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ О.С.ЛУЧАНСЬКОГО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДХОЛДІНГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 413
Дата підписання: 11.12.2024 14:12
Період дії договору: 11.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 1 450 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 94 859.81 UAH)
Оплачено: 1 450 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 94 859.81 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Машина мийно-дезінфікуюча ADELA-1 175.
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1 штука
Період постачання до 27.12.2024
Місце постачання 73036, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вулиця Кримська, 138 На карті

Внесені зміни

    Номер: fdc7cadf3ab6432d8562d7a38b1ac9e1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 25.12.2024 14:54
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода до Договору №413.pdf
p7s
sign.p7s