• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання офісного паперу та папки для ведення документації в ОСББ "Нове життя"

3 465.00 UAH з ПДВ
Номер: 93fb753e4180480494aa842fcf337513
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-11-011181-a-a1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ КНИГОТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЗАР" ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 128-12/24
Дата підписання: 10.12.2024 13:46
Період дії договору: 10.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 3 465.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 577.50 UAH)
Оплачено: 3 465.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 577.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання офісного паперу та папки для ведення документації в ОСББ "Нове життя"
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 13 одиниця
Період постачання 10.12.2024 - 16.12.2024
Місце постачання 55001, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, вул. Європейська, 23 На карті