• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Засоби для дезінфекції

5 610.00 UAH з ПДВ
Номер: 2f912d8dace048b99301d472b2f81019
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-10-022223-a-b1
Замовник: Комунальний заклад «Одеська спеціальна школа №3 Одеської обласної ради»
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМА - СВІТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: 536
Дата підписання: 10.12.2024 22:01
Період дії договору: 10.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 5 610.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 935.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланідас 300 в таблетках (№300)
Код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, буд. 18 На карті
Клінідез в таблетках (№300)
Код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Кількість 5 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, буд. 18 На карті
Жавель-клейд банка 1 кг
Код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, буд. 18 На карті

Внесені зміни

    Номер: 05c4eb0d6a904011b1a09cca40ce86a4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-12-10-022223-a, щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: під час оприлюднення Код згідно з КЕКВ в ФОРМІ РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ, у полі «КЕКВ» помилково внесено: 2240, замість – 2240 ВИРІШИЛА: У зв’язку з зазначеним, вважати правильним КЕКВ 2240.
    Номер додаткової угоди: Виправлення технічної описки
    Дата внесення змін до договору: 10.12.2024 22:52
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign (3).p7s
p7s
sign.p7s
    Номер: 9583c03cc5f94177b9d0997ce9234d7f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-12-10-022223-a, щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: під час оприлюднення Код згідно з КЕКВ в ФОРМІ РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ, у полі «КЕКВ» помилково внесено: 2240, замість – 2240 ВИРІШИЛА: У зв’язку з зазначеним, вважати правильним КЕКВ 2220.
    Номер додаткової угоди: Виправлення технічної описки
    Дата внесення змін до договору: 10.12.2024 23:06
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign (3).p7s
p7s
sign.p7s