• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

8 213.00 UAH без ПДВ
Номер: c07b8cae8a624e958937d76bd1ceb194
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-10-003984-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІЛЛІНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ДАНИЛЮК КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір А4/80 MAGISTR ECO: 185.00000 UAH без ПДВ
Папір А4/80 ZOOM: 181.00000 UAH без ПДВ
Папір А4/80 CLIO: 170.60000 UAH без ПДВ
Номер договору: 12
Дата підписання: 10.12.2024 10:30
Період дії договору: 10.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 8 213.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4/80 MAGISTR ECO
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання 10.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, Соборна, 19 На карті
Папір А4/80 ZOOM
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання 10.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, Соборна, 19 На карті
Папір А4/80 CLIO
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання 10.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, Соборна, 19 На карті