• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

"Аварійно-відновлювальні роботи 9капітальний ремонт) частини підвальних приміщень Золочівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №1 Золочівської селищної ради, за адресою: Харківська область, Богодухівський район, смт. Золочів, пров. Лермонтова, 3б (коригування)"(ДК 021:2015 - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами).

103 698.89 UAH з ПДВ
Номер: d3b8736d69a44aac8a941b1c650ef3d3
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-09-011569-a-b1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради
Постачальник: ТОВ "СЕВЕНТІ ФАЙВ ІНЖИНІРИНГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) частини підвальних приміщень Золочівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №1 Золочівської селищної ради, за адресою: Харківська область, Богодухівський район, смт. Золочів, пров. Лермонтова, 3б (коригування)"(ДК 021:2015 - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами).: 103 698.89000 UAH з ПДВ
Номер договору: Договір №116
Дата підписання: 02.12.2024 09:00
Період дії договору: 02.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 103 698.89 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 283.15 UAH)
Оплачено: 103 698.89 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 283.15 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) частини підвальних приміщень Золочівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №1 Золочівської селищної ради, за адресою: Харківська область, Богодухівський район, смт. Золочів, пров. Лермонтова, 3б (коригування)"(ДК 021:2015 - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами).
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання 09.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 62203, Україна, Харківська область, селище Золочів, пров. Лермонтова 3б На карті

Внесені зміни

    Номер: b505943bc830486fa260839f54f79f52
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із зміною обсягів фактично виконаних підрядником робіт за об'єктом, та у відповідності до пп. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору і викласти п. 3.2 /Договору в новій редакції: "3.2 Вартість робіт Виконавця по здійсненню функцій технічного нагляду за проведенням будівельно-монтажних робіт з будівництва зазначеного об'єкту визначається згідно із Кошторисними нормами України "Настанова з визначення проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", що затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві"пропорційно обсягам робіт становить: 85 928,70 грн. (вісімдесят п'ять тисяч дев'ятсот двадцять вісім грн. 70 коп.), в тому числі ПДВ - 14 324,45 грн.
    Номер додаткової угоди: додаткова угода№1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2024 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 до дог 116.pdf
p7s
sign.p7s