• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний

3 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 105ba79b5da04c71bafb3e0ea1679c7a
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-04-001253-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Таращанської міської ради "Таращанська міська лікарня"
Постачальник: ПП "Офіспартнер"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 316
Дата підписання: 04.12.2024 00:00
Період дії договору: 04.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 3 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 583.33 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 66 На карті