• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Придбання канцтоварів

пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в дого-ворі про закупівлю

108 045.00 UAH з ПДВ
Номер: eea1623d46144165979d2438e8d9bece
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-22-013858-a-a2
Замовник: Комунальне підприємство "Дніпропетровский обласний інформаційно-аналітичний центр медичної статистики" Дніпропетровської обласної ради"
Постачальник: ТОВ "Папір-Сервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в дого-ворі про закупівлю
Номер договору: 79
Дата підписання: 05.12.2024 19:00
Період дії договору: 05.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 108 045.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 007.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцтоварів, а саме:Папір офісний, форматний для друку MAESTRO standard+ A4, 80 г/м2, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 735 пачка
Період постачання до 13.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Новосільна, будинок 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4142711845bf4871baa6d22073537530
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнно-го стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Ка-бінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 що істотні умови цього Договору не можуть змінюва-тися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в дого-ворі про закупівлю та відповідно до п. 9.2 Договору, Сторони домовились внести зміни до Специфікації (До-даток № 1)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 11.12.2024 19:00
    Статус:
    Опубліковано