-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
12 893.36
UAH з ПДВ
Номер:
dbe0f977ad7340559be1829daa91fac9
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-03-018312-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01984228
-
Контактна особа:
Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com https://tml.org.ua
-
Адреса:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Приватне акціонерне товариство "Львівобленерго"
×
-
Код ЄДРПОУ:
00131587
-
Адреса:
79026, Україна, Львівська область, Львів, Козельницька, будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії: 12 893.36000 UAH з ПДВ
Номер договору:
729/3
Дата підписання:
03.12.2024 00:00
Період дії договору:
01.11.2024 00:00 - 31.01.2025 00:00
Початкова сума договору:
14 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 333.33 UAH)
Сума договору:
12 893.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 148.89 UAH)
Оплачено:
12 893.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 148.89 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
На карті
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
eefad283a86f4746ae83e789b333e7a0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням того, що оплата за отримані послуги за грудень місяць 2024 року згідно Договору № 729/З від 03.12. 2024 року буде здійснюватися у січні 2025 року, беручи до уваги підпункт 7 пункту 3 Додаткової угоди №1/728 до Договору №729/3 від 03.12.2024 року Сторони домовились продовжити строк дії Договору № 729/З від 03.12. 2024 до 31.01.2025 року. Сума Договору після внесення змін - 14000,00 грн (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (під однією послугою слід розуміти 33833 кВт год).
Номер додаткової угоди:
2/803
Дата внесення змін до договору:
20.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
b9c9d5fb212745e1a7b8cc406d813a8b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням того, що оплата за отримані послуги за грудень місяць 2024 року згідно Договору № 729/З від 03.12. 2024 року буде здійснюватися у січні 2025 року, беручи до уваги підпункт 7 пункту 3 Додаткової угоди №1/728 до Договору №729/3 від 03.12.2024 року Сторони домовились продовжити строк дії Договору № 729/З від 03.12. 2024 до 31.01.2025 року. Сума Договору після внесення змін - 14000,00 грн (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (під однією послугою слід розуміти 33833 кВт год). Повторне оприлюднення у звязку з допущеною помилкою.
Номер додаткової угоди:
2/ 803
Дата внесення змін до договору:
20.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
09962676e4fd4d2cb95c284cf4bd10d0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктами 2, 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», враховуючи те, що оплата за отримані послуги за грудень місяць 2024 року згідно Договору № 729/З від 03.12. 2024 року буде здійснюватися у січні 2025 року що підтверджується Актом про приймання-передавання товарної продукції №12 від 31.12.2024року, Сторони дійшли взаємної згоди викласти пункт 3.1. частини ІІІ ЦІНА ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «3.1. Гранична ціна цього Договору становить 14000,00 грн (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ , в тому числі кошти місцевого бюджету – 14000,00 грн. Відповідно до затверджених кошторисних призначень міського бюджету видатки становлять:
у 2024 році - 6581,77 грн. (шість тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 77 коп.);
у 2025 році – 7418,23 грн. (сім тисяч чотириста вісімнадцять гривень 23 коп.). Дана гранична ціна передбачає максимальну величину коштів, які Замовник сплатить Надавачу послуг за цим Договором.». Сума Договору після внесення змін - 14000,00 грн (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (під однією послугою слід розуміти 33833 кВт год).
Номер додаткової угоди:
3/7
Дата внесення змін до договору:
09.01.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
83a9f630ff9d40388ea8230fb3253f76
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами та відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, враховуючи Особливості, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони вирішили загальну суму договору зменшити на 1106,64 грн.(одна тисяча сто шість гривень 64 коп.). Сума договору після внесення змін становить: 12893,36 грн (дванадцять тисяч вісімсот дев’яносто три гривні 36 коп.) з ПДВ , в тому числі кошти місцевого бюджету – 12 893,36 грн. Відповідно до затверджених кошторисних призначень міського бюджету видатки становлять:
у 2024 році - 6581,77 грн. (шість тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 77 коп.);
у 2025 році – 6311,59 грн. (шість тисяч триста одинадцять гривень 59 коп.). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (під 1 послугою слід розуміти 25629 кВт.год).
Номер додаткової угоди:
4/15
Дата внесення змін до договору:
14.01.2025 00:00
Статус:
Опубліковано