• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Робоче місце диспетчера оперативно-координаційного центру (ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні)

15 659.82 UAH з ПДВ
Номер: 9ea8259b5d4743d3904aa85f74c919fa
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-03-017073-a-c1
Замовник: Головне управління ДСНС України у Київській області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 03/12/1
Дата підписання: 03.12.2024 16:22
Період дії договору: 03.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 15 659.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 564.97 UAH)
Оплачено: 15 659.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 564.97 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Робоче місце диспетчера оперативно-координаційного центру (ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні)
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 6 штука
Період постачання до 10.12.2024
Місце постачання Україна, Київська область, Чабани, вул. Машинобудівників 14 На карті

Внесені зміни

    Номер: 879242f7b3134aaeb2f4037f8809fe16
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Погодження Сторонами продовження строку постачання товару. Лист від 05.12.2024 №1
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.12.2024 12:39
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1_03121.pdf
pdf
Лист від 05.12.204 №1.pdf
p7s
sign.p7s