• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

4 500.00 UAH без ПДВ
Номер: d50305f86ca9422b870e2d6d9a9c22a3
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-02-014639-a-c1
Замовник: Управління соціальної та ветеранської політики Нововолинської міської ради
Постачальник: ФОП Троць Олександр Мефодійович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 48
Дата підписання: 02.12.2024 00:00
Період дії договору: 02.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 4 500.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 4 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, бульвар Шевченка,7 На карті
Файл А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, бульвар Шевченка,7 На карті
Папка-реєстратор 8см.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, бульвар Шевченка,7 На карті