• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланки

600.00 UAH з ПДВ
Номер: 792f42d08ca64b9c946e2c10eb6ac67d
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-27-013783-a-c1
Замовник: Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг" Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІГРАФ-СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 229
Дата підписання: 25.11.2024 16:00
Період дії договору: 25.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 100.00 UAH)
Оплачено: 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 100.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
бланк "Меню-вимога"
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 500 штука
Період постачання 25.11.2024 - 30.11.2024
Місце постачання 27444, Україна, Кіровоградська область, с.Суботці, вул.Центральна,24 На карті