-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з акредитації (повторної оцінки) по проведенню аналізу зібраних матеріалів, складання акту оцінки та прийняття рішення щодо акредитації – органу з оцінки відповідності Лабораторії вірусології і мікробіології Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В. Є. Таїрова» на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025 :2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій..
34 776.00
UAH з ПДВ
Номер:
4ebc78e343a74594924050c84c43f5c9
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-27-009220-a-c1
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ІНСТИТУТ ВИНОГРАДАРСТВА І ВИНОРОБСТВА ІМЕНІ В.Є.ТАЇРОВА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
05431532
-
Контактна особа:
Наталя Володимирівна Семеніхіна +380964830538 05431532b@ukr.net
-
Адреса:
65496, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, ВУЛ. 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 27
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26196207
-
Адреса:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, б.Шевченка Тараса будинок 23
Класифікатор ДК 021:2015:
Аналіз за цим CPV
Номер договору:
201008-02-Пр-24
Дата підписання:
26.11.2024 13:23
Період дії договору:
26.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
34 776.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 796.00 UAH)
Оплачено:
34 776.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 796.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з акредитації (повторної оцінки) по проведенню аналізу зібраних матеріалів, складання акту оцінки та прийняття рішення щодо акредитації – органу з оцінки відповідності Лабораторії вірусології і мікробіології Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В. Є. Таїрова» на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025 :2019«Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій..
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації