• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

6 069.16 UAH з ПДВ
Номер: 27c57b80568840419b938ced57ac96e1
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-26-013117-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: СК-0004243
Дата підписання: 25.11.2024 15:06
Період дії договору: 25.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 6 069.16 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 989.94 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування різне
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 161 штука
Період постачання 25.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, Володимир, Тараса Шевченка,11 На карті