-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Капітальний ремонт власного приміщення в частині облаштування до потреб маломобільних груп населення за адресою: Закарпатська обл., м. Виноградів, вул. Миру, 17 (відділення №283/06)
Ціна Договору складається із загальної вартості робіт за цим Договором, включає в себе всі витрати Підрядника при виконанні Робіт та становить 252 047,25 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі сорок сім гривень 25 коп.) без ПДВ. Підрядник зобов’язаний виконати Роботи, що є предметом цього Договору, у строк до 30 грудня 2024 року включно.
252 047.25
UAH без ПДВ
Номер:
8703b7b437e847eca701c96c253fbd47
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-26-007777-a-c1
Замовник:
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
×
-
Код ЄДРПОУ:
23697280
-
Контактна особа:
Юрій МІЩАНЧУК +380445941170 yumishanchuk@ukrgasbank.com http://ukrgasbank.com
-
Адреса:
03087, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Єреванська, 1
-
Категорія:
Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників
Постачальник:
ШЕРЕМЕТ МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2585503390
-
Адреса:
08843, Україна, Київська область, село Юхни, Обухівський р-н село Юхни вул.Центральна будинок 2
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Ціна Договору складається із загальної вартості робіт за цим Договором, включає в себе всі витрати Підрядника при виконанні Робіт та становить 252 047,25 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі сорок сім гривень 25 коп.) без ПДВ.
Підрядник зобов’язаний виконати Роботи, що є предметом цього Договору, у строк до 30 грудня 2024 року включно.
Номер договору:
1025/24
Дата підписання:
22.11.2024 12:22
Період дії договору:
22.11.2024 00:00 - 01.01.2025 00:00
Початкова сума договору:
142 563.13 UAH без ПДВ
Сума договору:
252 047.25 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт власного приміщення в частині облаштування до потреб маломобільних груп населення за адресою: Закарпатська обл., м. Виноградів, вул. Миру, 17 (відділення №283/06)
Кількість
1 робота
Період постачання
22.11.2024 - 30.12.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Номер:
f8a3817f1fe24ecdb006b574250c1180
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.1. Пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти у такій редакції:
«3.1. Ціна Договору складається із загальної вартості робіт за цим Договором, включає в себе всі витрати Підрядника при виконанні Робіт та становить 252 047,25 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі сорок сім гривень 25 коп.) без ПДВ (далі за текстом – Загальна вартість Робіт).
Ціна Договору визначається у Додатку 2 та є твердою.»
1.2. Пункт 3.3. розділу 3 Договору викласти у такій редакції:
«3.3. Замовник здійснює оплату в такому порядку: 3.3.1. Замовник здійснює авансовий платіж у сумі 71 281,56 грн. (сімдесят одна тисяча двісті вісімдесят одна гривня 56 копійок) без ПДВ протягом 10 (десяти) операційних днів з дати підписання цього Договору та на його підставі.
3.3.2. Остаточний розрахунок за цим Договором у сумі 180 765,69 грн. (сто
вісімдесят тисяч сімсот шістдесят п’ять гривень 69 копійок) без ПДВ, здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) операційних днів після підписання Сторонами в ОСЕД Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3), без зауважень, з урахуванням
раніше здійсненого платежу відповідно до пп. 3.3.1. п. 3.3. цього Договору та на їх підставі.»
1.3. Пункт 5.1. розділу 5 Договору викласти у такій редакції:
«5.1. Підрядник зобов’язаний виконати Роботи, що є предметом цього Договору, у строк до 30 грудня 2024 року включно відповідно до Додатку 5 «Календарний графік виконання робіт».»
1.4. Додаток 1 «Перелік Робіт» до Договору викласти в новій редакції.
1.5. Додаток 2 «Договірна ціна» до Договору викласти в новій редакції.
1.6. Додаток 3 «Локальний кошторис на будівельні роботи» до Договору викласти в новій редакції.
1.7. Додаток 4 «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису» до Договору, викласти в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 12:03
Статус:
Опубліковано