• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 39160000-1Шкільні меблі (39162110-9 Навчальне приладдя)

53 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 0a2e3f2288f1420fb94412a9bc94db91
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-25-018380-a-c1
Замовник: КЗ Черкаська гімназія №31 Черкаської міської ради Черкаської області
Постачальник: ФОП Омелян Мар'яна Ігорівна
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: ЗУ-1
Дата підписання: 25.11.2024 00:00
Період дії договору: 25.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 53 600.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 28 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тренажер для проведення серцево-легеневої реанімації, повнорозмірний манекен дорослого, без електроніки
Код ДК 021:2015: 39162110-9 Навчальне приладдя
Кількість 1
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання 18021, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Героїв Дніпра, 27 На карті
Тренажер зовнішнього автоматичного дефібрилятора, 5 сценаріїв
Код ДК 021:2015: 39162110-9 Навчальне приладдя
Кількість 1
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання 18021, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Героїв Дніпра, 27 На карті

Внесені зміни

    Номер: ec989da6bd9d4b1eac095995ad5f0312
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені договором, враховуючи ст.48 Бюджетного кодексу України, керуючись пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, на підставі листа Постачальника від 29.11.2024 № б/н, згідно п.11.1 та п.11.3 договору №ЗУ-1 від 25.11.2024 (далі – Договір), уклали цю додаткову угоду (далі – Угода) до Договору про наступне: 1. пункт 5.1 Договору викласти у наступній редакції: «Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору, його встановлення в зазначеному Замовником місці. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 10 робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника на умовах DDP – м.Черкаси, вул. Героїв Дніпра, 27 («Інкотермс», у редакції 2020 року), але не пізніше 20 грудня 2024 року». 2. Інші умови Договору залишаються незмінними. Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Угоду складено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та діє протягом строку дії Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до дог ЗУ-1.pdf