• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги із здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом на Об'єкті Замовника:Поточний ремонт приміщень (А-3) (2-3 поверх,сходова клітка) ДУ"Волинський ОЦКПХ МОЗ " за адресою : м.Луцьк ,вул.Винниченка,17

25 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 19ba68bccae740f5934a30ddbb73c975
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-22-012036-a-a1
Замовник: Державна установа "Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Постачальник: КРАСЬ ЮРІЙ ІГОРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 171
Дата підписання: 20.11.2024 14:45
Період дії договору: 20.11.2024 00:00 - 17.03.2025 00:00
Сума договору: 25 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом на Об'єкті Замовника:Поточний ремонт приміщень (А-3) (2-3 поверх,сходова клітка) ДУ"Волинський ОЦКПХ МОЗ " за адресою : м.Луцьк ,вул.Винниченка,17
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання до 17.03.2025
Місце постачання 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі, 55 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0c80b35abb5e41a3bd451fdef1b352d7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із виникненням в ході виконання умов Договору про закупівлю послуг поточного ремонту № 152 від 01.1 1.2024 року об’єктивних обставин, що спричинили неможливість їх надання у строк до 31.01.2025 року та укладенням Додаткової угоди №2 від <^.01.2025 р. до Договору щодо зміни строків надання послуг за основним Договором, Сторони домовились пункт 9.1. розділу «9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ» Договору викласти в новій редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання представниками обох Сторін, скріплення їх печатками та діє до 17.03.2025 року, але в будь-якому випадку не припиняє свою дію не раніше дати підписання Акту надання послуг форми №КБ-2в та Довідок за формою КБ-3 на виконання Договору про закупівлю послуг з поточного ремонту № 152 від 01.11.2024 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.» 2. Сторони домовились Додаток №2 «Календарний графік надання послуг по об’єкту» до Договору викласти в новій редакції, що є додатком 1 до цієї додаткової угоди. 3. Сторони домовились Додаток №3 «План фінансування» до Договору викласти в новій редакції, що є додатком 2 до цієї додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.01.2025 15:46
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 Крась 23.01.25.pdf
p7s
sign.p7s