-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги із здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом на Об'єкті Замовника:Поточний ремонт приміщень (А-3) (2-3 поверх,сходова клітка) ДУ"Волинський ОЦКПХ МОЗ " за адресою : м.Луцьк ,вул.Винниченка,17
25 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
19ba68bccae740f5934a30ddbb73c975
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-22-012036-a-a1
Замовник:
Державна установа "Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38474592
-
Контактна особа:
Оксана Романюк +380332729517 vockph.1@gmail.com https://volindses.com.ua
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, м.Луцьк, проспект Волі, будинок 55
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КРАСЬ ЮРІЙ ІГОРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3080704216
-
Адреса:
43016, Україна, Волинська область, Луцький р-н місто Луцьк вул.Байдукова Олександра будинок 8
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
171
Дата підписання:
20.11.2024 14:45
Період дії договору:
20.11.2024 00:00 - 17.03.2025 00:00
Сума договору:
25 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом на Об'єкті Замовника:Поточний ремонт приміщень (А-3) (2-3 поверх,сходова клітка) ДУ"Волинський ОЦКПХ МОЗ " за адресою : м.Луцьк ,вул.Винниченка,17
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 17.03.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0c80b35abb5e41a3bd451fdef1b352d7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку із виникненням в ході виконання умов Договору про закупівлю послуг поточного ремонту № 152 від 01.1 1.2024 року об’єктивних обставин, що спричинили неможливість
їх надання у строк до 31.01.2025 року та укладенням Додаткової угоди №2 від <^.01.2025 р. до
Договору щодо зміни строків надання послуг за основним Договором, Сторони домовились пункт
9.1. розділу «9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ» Договору викласти в новій
редакції:
«9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання представниками обох Сторін,
скріплення їх печатками та діє до 17.03.2025 року, але в будь-якому випадку не припиняє свою дію
не раніше дати підписання Акту надання послуг форми №КБ-2в та Довідок за формою КБ-3 на
виконання Договору про закупівлю послуг з поточного ремонту № 152 від 01.11.2024 року та до
повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.»
2. Сторони домовились Додаток №2 «Календарний графік надання послуг по об’єкту» до
Договору викласти в новій редакції, що є додатком 1 до цієї додаткової угоди.
3. Сторони домовились Додаток №3 «План фінансування» до Договору викласти в новій
редакції, що є додатком 2 до цієї додаткової угоди.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.01.2025 15:46
Статус:
Опубліковано