• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

папір А4 для друку для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у м. Київ, Одеса, Запоріжжя, Дніпро, Івано-Франківськ, Львів, Вінниця, Рівне.

18 000.00 UAH без ПДВ
Номер: ebea177cbad04eb28fd036ca0d1263e7
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-15-017202-a-a1
Замовник: Житлово-комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
Постачальник: Фізична особа-підприємець Бердник Олександр Сергійович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 38-1/2024-ЗП
Дата підписання: 25.11.2024 00:00
Період дії договору: 25.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 18 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 18 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 75
Період постачання до 10.12.2024
Місце постачання 02094, Україна, Київська область, Київ, вул.Якова Гніздовського,9 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ЖКП "АЗОВЖИТЛОКОМПЛЕКС"
ФОП Бердник О.С
Сума 18000.00 UAH
Статус
Оплачений
18.12.2024 12:27
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: 4175c4bd916645dc8da3b1cac6c4abb5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмету закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода папир.pdf