• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічний нагляд по об'єкту: «Добудова спортивного залу до приміщення Наталівської ЗОШ І-ІІ ступенів в с. Наталівка, провулок Шкільний, 1 Новоград- Волинського району Житомирської області (коригування проектно-кошторисної документації)

ДУ№2 Сторони домовились про продовження строку виконання робіт до 31.03.2025 року та внести зміни до п. 1.5. Розділу 1 Договору викласти у новій редакції: «1.5. Технічний нагляд здійснюється до 31.03.2025 року.».

30 352.00 UAH без ПДВ
Номер: e9435311c0e6421b9f2aaa56ff55c72e
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-21-016097-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Опис: ДУ№2 Сторони домовились про продовження строку виконання робіт до 31.03.2025 року та внести зміни до п. 1.5. Розділу 1 Договору викласти у новій редакції: «1.5. Технічний нагляд здійснюється до 31.03.2025 року.».
Номер договору: №565
Дата підписання: 20.11.2024 14:00
Період дії договору: 20.11.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 30 352.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд по об'єкту: «Добудова спортивного залу до приміщення Наталівської ЗОШ І-ІІ ступенів в с. Наталівка, провулок Шкільний, 1 Новоград- Волинського району Житомирської області (коригування проектно-кошторисної документації)
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання 11742, Україна, Житомирська область, Звягельський район, село Наталівка, провулок Шкільний, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9c78a74f5fc744b4951d2af280a98f52
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились про продовження строку виконання робіт до 28.02.2025 року та внести зміни до п. 1.5. Розділу 1 Договору викласти у новій редакції: «1.5. Технічний нагляд здійснюється до 28.02.2025 року.». 2. Викласти п.3.1 Розділу 3 Договору у новій редакції: <3.1. Загальна вартість Договору визначається згідно з Додатком № 1 до цього Договору і становить: 30 352,00 грн. (тридцять тисяч триста п'ятдесят дві гривні 00 копійок) без ПДВ. При цьому: - фінансування 2024 року 19364,51 грн. (дев'ятнадцять тисяч триста шістдесят чотири гривні 51 копійка) без ПДВ; фінансування 2025 року - 10987,49 грн(десять тисяч вісімдесят сім гривень 49 копійок) без ПДВ.». 3. Викласти п. 7.1 Розділу 7 Договору у новій редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2025 року, але в будь-якому разі — до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Відповідно до ч. 3 ст. 631 ЦК України умови договору застосовуються до відносин, що виникли у Сторін з 11.11.2024 року.»
    Номер додаткової угоди: ДУ№1
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2024 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 .pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 916fb47e84804fa993fbc3c247626f7e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились про продовження строку виконання робіт до 31.03.2025 року та внести зміни до п. 1.5. Розділу 1 Договору викласти у новій редакції: «1.5. Технічний нагляд здійснюється до 31.03.2025 року.».
    Номер додаткової угоди: ДУ №2
    Дата внесення змін до договору: 20.02.2025 13:50
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 до Договору №565 від 20.11.2024 р..pdf
p7s
sign.p7s