• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя

28 000.00 UAH без ПДВ
Номер: d21e2bc59b95486cb7ba0d4de19f5fd3
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-21-013854-a-c1
Замовник: Упраління економічного розвитку та інвестицій Іллінецької міської ради
Постачальник: ФОП Марчук Л.М.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір офісний: 155.00000 UAH без ПДВ
Папка на зав'язказ: 11.00000 UAH без ПДВ
Файли: 74.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 466
Дата підписання: 21.11.2024 00:00
Період дії договору: 21.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 28 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 138 штука
Період постачання 21.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, м. Іллінці, вул.Соборна,19 На карті
Папка на зав'язказ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штука
Період постачання 21.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, м. Іллінці, вул.Соборна,19 На карті
Файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачка
Період постачання 21.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, м. Іллінці, вул.Соборна,19 На карті