-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
КНУ «Реконструкція дорожнього покриття на перехресті просп. Полковника Гуляєва та вул. Центральна в с. Лиманка Одеського району Одеської області. Коригування»
Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 135 866,63грн.
2 998 802.33
UAH з ПДВ
Номер:
5259ce0ca8c74e578693b0419dd768e4
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-21-005156-a-b1
Замовник:
ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05582159
-
Контактна особа:
Олександра Євгенівна Унтілова +380487930409 tairove.rada@gmail.com https://tairovska-gromada.gov.ua/
-
Адреса:
65496, Україна, Одеська область, Одеський р-н., селище Таїрове,, вул. Перемоги, буд. 27
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33658865
-
Адреса:
65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА будинок 1-А
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 135 866,63грн.
Номер договору:
01-2011/24
Дата підписання:
20.11.2024 11:28
Період дії договору:
20.11.2024 00:00 - 31.05.2025 00:00
Початкова сума договору:
3 134 668.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 522 444.83 UAH)
Сума договору:
2 998 802.33 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 499 800.39 UAH)
Оплачено:
2 998 802.33 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 499 800.39 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
КНУ «Реконструкція дорожнього покриття на перехресті просп. Полковника Гуляєва та вул. Центральна в с. Лиманка Одеського району Одеської області. Коригування»
Кількість
1 робота
Період постачання
20.11.2024 - 31.05.2025
Місце постачання
65496, Україна, Одеська область, Одеський район, селище Таїрове, вул. Перемоги, 27
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7de1214445a24e329d66a626d47f9afd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись вимогами ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ст. ст. 188, 218 Господарського кодексу України, пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», згідно з розділом 5 Договору № 01-2011/24 від 20.11.2024 року, та враховуючи лист ТОВ «Ростдорстрой» від 13.12.2024 № 13/12/24р, уклали цю Додаткову угоду про таке:
1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії договору та строк виконання робіт до 31.05.2025.
2. Внести зміни до пункту 4.2. розділу 4 «ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ» виклавши в наступній редакції: «4.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком (Додаток № 2) до 31.05.2025р., ПІДРЯДНИК має право виконати роботи достроково.»;
Номер додаткової угоди:
б/н
Дата внесення змін до договору:
31.12.2024 10:37
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5e15be6ad1ac48799af58d11f18e1284
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до укладеного Договору з метою повного виконання Сторонами своїх зобов’язань Сторони вирішили доповнити п. 2.2 Договору наступною редакцією: на 2025 рік передбачити фінансування в сумі 322 518,12 грн. (триста двадцять дві тисячі п’ятсот вісімнадцять гривень 12 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 53 753,02 грн.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
04.03.2025 12:33
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
4c96207f799b4dfd87280464c173f0f5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 135 866,63грн. (сто тридцять п’ять тисяч вісімсот шістдесят шість гривень,63 копійки) та викласти пункт 2.2. розділу 2. «ЦІНАДОГОВОРУ» Договору в наступній редакції:
«2.2. Договірна ціна є твердою і складає: 2 998 802,33 грн. (два мільйони дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч вісімсот дві гривні, 33 копійки), у т.ч. ПДВ: 499 800,39 грн. (чотириста дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот гривень 39 копійок).
Вартість робіт, що доручаються для виконання ПІДРЯДНИКУ, виходячи з обсягу бюджетних асигнувань, виділених для фінансування, вказаних у цьому договорі, складає, в тому числі:
2024 рік – 2 812 150,84 грн. (два мільйони вісімсот дванадцять тисяч сто п’ятдесят гривень 84 копійки) з ПДВ.;
2025 рік – 186 651,49 грн. (сто вісімдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят одна гривня, 49 копійок) з ПДВ.
Ціна робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами та правилами.
Ціна Договору враховує усі витрати ПІДРЯДНИКА на виконання предмету Договору.
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
11.06.2025 15:15
Статус:
Опубліковано