-
Відкриті торги
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція з облаштуванням спортивного майданчика та ігрової зони школи-інтернату №2 по вул. Гете, 1 у м. Чернівці».
2 028 722.00
UAH з ПДВ
Номер:
137dd78fe5374041b121c098e62adad3
Ідентифікатор договору:
UA-2018-10-03-000726-c-c1
Замовник:
Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
04014252
-
Контактна особа:
Юрій Степанович Штефуник +380372576668 ukb@bukoda.gov.ua
-
Адреса:
58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП МАСТЕР ПРОДУКТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
37836084
-
Контактна особа:
Чернілов Володимир Анатолійович +380509059868 master.produkt2011@gmail.com
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Ю. Гагаріна, 13
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
44
Дата підписання:
07.11.2018 17:06
Період дії договору:
07.11.2018 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
2 028 722.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 338 120.00 UAH)
Оплачено:
1 996 317.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 332 719.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція з облаштуванням спортивного майданчика та ігрової зони школи-інтернату №2 по вул. Гете, 1 у м. Чернівці».
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2019
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1891aaaf7acc4806bc81a0ae15f0eb8f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін в реквізити Підрядника.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
09.11.2018 16:44
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8ca538a5c9084d25882a66af43647db3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Відповідно до фактичного виконання робіт: "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 1 958,34480 тис. грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч триста сорок чотири гривні вісімдесят копійок). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету".
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.12.2018 13:24
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8efc3d9506eb48bc8c316cd90f665bd0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.01.2019 12:56
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
3bab7eb7ecd5445388eee1b32b85d60d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до фактичного виконання робіт зменшився обсяг закупівлі, тому внесено зміни до п. 3.1 договору та викладено в редакції:Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 1 996,3176 тис. грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто шість тисяч триста сімнадцять гривень шістдесят копійок) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 1 958,34480 тис. грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч триста сорок чотири гривні вісімдесят копійок). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету.
Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією". Пункт 3.1. Договору доповнено п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 37,9728 тис. грн. (тридцять сім тисяч дев’ятсот сімдесят дві гривні вісімдесят копійок) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету».
Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
15.05.2019 16:08
Статус:
Опубліковано