• Відкриті торги
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція з облаштуванням спортивного майданчика та ігрової зони школи-інтернату №2 по вул. Гете, 1 у м. Чернівці».

2 028 722.00 UAH з ПДВ
Номер: 137dd78fe5374041b121c098e62adad3
Ідентифікатор договору: UA-2018-10-03-000726-c-c1
Замовник: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Постачальник: ПП МАСТЕР ПРОДУКТ
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 44
Дата підписання: 07.11.2018 17:06
Період дії договору: 07.11.2018 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 2 028 722.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 338 120.00 UAH)
Оплачено: 1 996 317.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 332 719.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція з облаштуванням спортивного майданчика та ігрової зони школи-інтернату №2 по вул. Гете, 1 у м. Чернівці».
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Гете, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1891aaaf7acc4806bc81a0ae15f0eb8f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін в реквізити Підрядника.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 09.11.2018 16:44
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 8ca538a5c9084d25882a66af43647db3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Відповідно до фактичного виконання робіт: "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 1 958,34480 тис. грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч триста сорок чотири гривні вісімдесят копійок). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету".
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2018 13:24
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 8efc3d9506eb48bc8c316cd90f665bd0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.01.2019 12:56
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 3bab7eb7ecd5445388eee1b32b85d60d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до фактичного виконання робіт зменшився обсяг закупівлі, тому внесено зміни до п. 3.1 договору та викладено в редакції:Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 1 996,3176 тис. грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто шість тисяч триста сімнадцять гривень шістдесят копійок) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 1 958,34480 тис. грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч триста сорок чотири гривні вісімдесят копійок). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією". Пункт 3.1. Договору доповнено п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 37,9728 тис. грн. (тридцять сім тисяч дев’ятсот сімдесят дві гривні вісімдесят копійок) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 15.05.2019 16:08
    Статус:
    Опубліковано