• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

закупівля канцелярських товарів на виконання Програми Хмільницької міської ради

4 131.00 UAH без ПДВ
Номер: 19ed155d70b34932a5c38fc2308573dc
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-20-010370-a-b1
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради
Постачальник: ФОП Овсікова Г.А.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 122
Дата підписання: 20.11.2024 00:00
Період дії договору: 20.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 4 131.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
закупівля канцелярських товарів на виконання Програми Хмільницької міської ради
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 124 штука
Період постачання до 30.11.2024
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 2-й повулок Чорновола В'ячеслава, 8 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
УПСЗН Хмільницької міської ради
ФОП Овсiкова Г.А.
Сума 4131.00 UAH
Статус
Оплачений
26.11.2024 17:11
Док-ти 0