-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
43 434.00
UAH з ПДВ
Номер:
e7a3071c6c8d4f1c8fdf2508c4d89469
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-30-009020-a-b3
Замовник:
Виконавчий комітет Ковельської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04051313
-
Контактна особа:
Геннадій Ющик +380335271717 kovelmat@ukr.net http://www.kowelrada.gov.ua
-
Адреса:
45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, 73
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Папір для друку STORA ENSO Multilaser A4, 80 г/м², 500 арк., білий: 144.78000 UAH з ПДВ
Номер договору:
187/1
Дата підписання:
22.11.2024 10:00
Період дії договору:
22.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
43 434.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 239.00 UAH)
Оплачено:
43 434.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 239.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку STORA ENSO Multilaser A4, 80 г/м², 500 арк., білий
Кількість
300 пачка
Період постачання
до 11.11.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
480a751252f745b9b4e79b170dd11c3e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.11.2024 11:00
Статус:
Опубліковано