-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) (Послуги з організації харчування учнів 1-4–х класів Овруцького ліцею ім. Малишка)
91 260.00
UAH без ПДВ
Номер:
ac252397126c42b5b291e44724c10de8
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-12-016354-a-b1
Замовник:
Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
06670569
-
Контактна особа:
Мошківська Наталія 380979973641 ovruch_nataliia@ukr.net
-
Адреса:
11106, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, БУДИНОК 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44948027
-
Адреса:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул. Івана Проскури, буд.73 А
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
95
Дата підписання:
11.11.2024 08:00
Період дії договору:
11.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору:
267 750.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
91 260.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
91 260.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) (Послуги з організації харчування учнів 1-4–х класів Овруцького ліцею ім. Малишка)
Кількість
1 послуга
Період постачання
11.11.2024 - 31.12.2024
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
43a31a91225149af86ca561284cd7cf8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2024 р. № 1169-р про перерозподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році та Наказу відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради від 29.11.2024 №358, керуючись Бюджетним, Цивільним та Господарським кодексами України, відповідно до п.3.4 розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ та п.4.3. розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Договору про закупівлю послуги з організації харчування дітей, учнів 1-4 – х класів, які навчаються в Овруцькому ліцеї ім.Малишка № 95 від 11.11.2024, за взаємною згодою сторін домовились зменшити суму Договору № 95 від 11.11.2024 на 176 490,00 грн.(Сто сімдесят шість тисяч чотириста дев’яносто гривень оо копійок) та уклали цю додаткову угоду № 1 домовившись про наступне з 01.12.2024:
1. Внести зміни в п. 1.2. розділу I ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та викласти його у наступній редакції:
«П.1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) (Послуги з харчування учнів 1-4х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти.)
Кількість послуг: 1 послуга ( 2028 діто-днів).».
2. Внести зміни в п. 3.1. III. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти його у наступній редакції:
«П.3.1. Ціна цього Договору становить 91 260,00 грн (Дев’яносто одна тисяча двісті шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ».
3. Внести зміни до Додатку 1 Договору «Специфікація» виклавши їх у Додатку до даної Додаткової угоди.
4. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками сторін.
5. Додаткова угода складена у двох примірниках – по одному для кожної з Сторін, кожний з яких має однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
02.12.2024 08:00
Статус:
Опубліковано