• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) (Послуги з організації харчування учнів 1-4–х класів Овруцького ліцею ім. Малишка)

91 260.00 UAH без ПДВ
Номер: ac252397126c42b5b291e44724c10de8
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-12-016354-a-b1
Замовник: Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради
Постачальник: ТОВ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 95
Дата підписання: 11.11.2024 08:00
Період дії договору: 11.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 267 750.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 91 260.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 91 260.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) (Послуги з організації харчування учнів 1-4–х класів Овруцького ліцею ім. Малишка)
Код ДК 021:2015: 55524000-9 Кейтерингові послуги для шкіл
Кількість 1 послуга
Період постачання 11.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, БУДИНОК 7 На карті

Внесені зміни

    Номер: 43a31a91225149af86ca561284cd7cf8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2024 р. № 1169-р про перерозподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році та Наказу відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради від 29.11.2024 №358, керуючись Бюджетним, Цивільним та Господарським кодексами України, відповідно до п.3.4 розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ та п.4.3. розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Договору про закупівлю послуги з організації харчування дітей, учнів 1-4 – х класів, які навчаються в Овруцькому ліцеї ім.Малишка № 95 від 11.11.2024, за взаємною згодою сторін домовились зменшити суму Договору № 95 від 11.11.2024 на 176 490,00 грн.(Сто сімдесят шість тисяч чотириста дев’яносто гривень оо копійок) та уклали цю додаткову угоду № 1 домовившись про наступне з 01.12.2024: 1. Внести зміни в п. 1.2. розділу I ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та викласти його у наступній редакції: «П.1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуг : Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) (Послуги з харчування учнів 1-4х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти.) Кількість послуг: 1 послуга ( 2028 діто-днів).». 2. Внести зміни в п. 3.1. III. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить 91 260,00 грн (Дев’яносто одна тисяча двісті шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ». 3. Внести зміни до Додатку 1 Договору «Специфікація» виклавши їх у Додатку до даної Додаткової угоди. 4. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками сторін. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках – по одному для кожної з Сторін, кожний з яких має однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.12.2024 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 до договору № 95.pdf
p7s
sign.p7s