-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з інформаційно-технологічної підтримки та обслуговування обладнання (валідаторів) системи АСОВХ, призначеного для організації ведення обробки обліку харчування учнів закладів загальної середньої освіти, які користуються багатофункціональною електронною «Картою криворіжця»
65 202.72
UAH з ПДВ
Номер:
d9784fccb4fb450ca98a0d33067eb992
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-12-012236-a-a1
Замовник:
Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142299
-
Контактна особа:
Король Ірина 380564920180 korolira_doin@ukr.net
-
Адреса:
50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, площа Молодіжна, будинок 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство "Центр електронних послуг" Криворізької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43022656
-
Адреса:
50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Героїв АТО, 30В
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з інформаційно-технологічної підтримки та обслуговування обладнання (валідаторів) системи АСОВХ, призначеного для організації ведення обробки обліку харчування учнів закладів загальної середньої освіти, які користуються багатофункціональною електронною «Картою криворіжця»: 65 202.72000 UAH з ПДВ
Номер договору:
88
Дата підписання:
30.10.2024 11:00
Період дії договору:
30.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору:
65 202.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 867.12 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з інформаційно-технологічної підтримки та обслуговування обладнання (валідаторів) системи АСОВХ, призначеного для організації ведення обробки обліку харчування учнів закладів загальної середньої освіти, які користуються багатофункціональною електронною «Картою криворіжця»
Кількість
1 послуга
Період постачання
30.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації