• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Печиво

Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — Закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним уже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими Особливостями. Закупівля є саме додатковою та непередбачуваною потребою, адже у відповідності до Постанови від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році», передбачено надання субвенції місцевим бюджетам із державного бюджету на забезпечення гарячим одноразовим харчуванням учнів 1-4 класів загальноосвітніх закладів, відтак, такі кошторисні призначення було виділено додаткові в загальній сумі 1 100 000,00 грн. відповідно до Рішення виконавчого комітету від 10.10.2024 № 269. Таким чином, враховуючи пункт 15 та пункт 11 Особливостей, вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель про закупівлю печива за ДК 021-2015-15820000-2 – сухарі та печиво.

24 750.00 UAH без ПДВ
Номер: f29d9af37b1a407ab24ab5b2111e7c07
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-12-008018-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВИШКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Худенко Олександра Карлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Печиво: 99.00000 UAH без ПДВ
Опис: Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — Закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним уже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими Особливостями. Закупівля є саме додатковою та непередбачуваною потребою, адже у відповідності до Постанови від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році», передбачено надання субвенції місцевим бюджетам із державного бюджету на забезпечення гарячим одноразовим харчуванням учнів 1-4 класів загальноосвітніх закладів, відтак, такі кошторисні призначення було виділено додаткові в загальній сумі 1 100 000,00 грн. відповідно до Рішення виконавчого комітету від 10.10.2024 № 269. Таким чином, враховуючи пункт 15 та пункт 11 Особливостей, вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель про закупівлю печива за ДК 021-2015-15820000-2 – сухарі та печиво.
Номер договору: 18
Дата підписання: 12.11.2024 13:00
Період дії договору: 01.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 39 600.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 24 750.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 24 750.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Печиво
Код ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Кількість 250 кілограм
Період постачання 01.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: c38784c89b404db1bdd561e11d4e5821
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2024 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
печивоо ДУ.pdf
p7s
sign.p7s