• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Шкільні меблі для оснащення навчального осередку предмета "Захист України" (стільці та столи учнівські)

51 245.10 UAH з ПДВ
Номер: 3030a8f4da03460586350d6982a5dd9f
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-07-005709-a-b1
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради
Постачальник: ТОВ "Епіцентр К"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 416
Дата підписання: 18.11.2024 13:49
Період дії договору: 18.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 51 245.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 540.85 UAH)
Оплачено: 51 245.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 540.85 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець Т-подібний на квадратній трубі, на ростові групи №4-6, АЛМАНТ, 380х448х736-816 мм
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 30 штука
Період постачання до 15.12.2024
Місце постачання 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт Царичанка, вул. Соборна, 40-А На карті
Стіл 2-місний антисколіозний з полицею, на квадратній металевій трубі, регулюється на ростові групи № 4-6 (ТОВ ‘’АЛМАНТ’’) 1200х500х640-760 мм.
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 15 штука
Період постачання до 15.12.2024
Місце постачання 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт Царичанка, вул. Соборна, 40-А На карті

Внесені зміни

    Номер: a2fea86c18df4ce4b206606904da8098
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Прийняти рішення про допущення Уповноваженою особою помилки під час здійснення закупівлі за ідентифікатором UA-2024-11-07-005709-a. У зв’язку з тим, що система Prozorro не дає технічної можливості виправити зазначену помилку шляхом коригування невірної та помилково опублікованої інформації на сторінці закупівлі, оскільки на даний момент в електронній системі закупівель Договір завершено, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель – відкритості та прозорості, необхідно прийняти рішення про виправлення вищезазначеної допущеної технічної помилки шляхом оприлюднення протоколу щодо внесення змін до закупівлі у системі Prozorro та перелік: стільці учнівські – 30 шт та стіл учнівський – 15 шт вважати комплектом Шкільні меблі .
    Номер додаткової угоди: 132
    Дата внесення змін до договору: 22.11.2024 11:16
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол №132 від 22.11.2024 року.pdf
p7s
sign.p7s