• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій

60 414.00 UAH без ПДВ
Номер: 0ec0733114674b159a41ccb2932a96b6
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-11-003228-a-a1
Замовник: Рівненський ліцей "Центр надії" ім. Надії Маринович Рівненської міської ради
Постачальник: ФОП Оленюк Вікторія Юріївна
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 5
Дата підписання: 11.11.2024 00:00
Період дії договору: 30.09.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 60 500.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 60 414.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 60 414.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, пров. Ігоря Волошина, 12 А На карті

Внесені зміни

    Номер: 0ef9bf5272194d4f972223270e9cb2c3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р., а саме "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника", а також згідно пункту 3.2. Договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод уг 1 до Дог. _ 5_Харчув_.pdf