• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

17 099.64 UAH з ПДВ
Номер: 2cae6ef1b2da49a0910aeab1640e7e57
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-08-002090-a-b1
Замовник: КУ "Трудовий архів Рівненської міської ради"
Постачальник: ТОВ "Офіс Канцелярія"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 3
Дата підписання: 08.11.2024 00:00
Період дії договору: 08.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 17 099.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 849.94 UAH)
Оплачено: 17 099.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 849.94 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари та приладдя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 815 одиниця
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 33001, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул.П.Могили, 22-Б На карті