• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів Козаківського ліцею Болехівської міської ради Івано-Франківської області)

85 320.00 UAH без ПДВ
Номер: 7b9ffa5c141a46be862237df31b89a17
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-07-016345-a-a1
Замовник: КОЗАКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ КАТЕРИНИ МАНДРИК - КУЙБІДИ БОЛЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО -ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: Фізична особа-підприємець Труханівська Людмила Володимирівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 4/24
Дата підписання: 07.11.2024 00:00
Період дії договору: 07.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 110 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 85 320.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги(послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів Козаківського ліцею імені Катерини Мандрик-Куйбіди Болехівської міської ради Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання 07.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 77222, Україна, Івано-Франківська область, Козаківка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА МАНДРИКА, будинок 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: f8a81c7064004bceab3b78e41428a3ae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано