• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Авторський нагляд по об'єкту: «Ремонтно-реставраційні внутрішні оздоблювальні роботи Валіховського корпусу літери «М», який є частиною комунальної установи «Міська клінічна інфекційна лікарня», розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. Коригування»

288 423.72 UAH з ПДВ
Номер: d1ebfda6f3fa447d915d53957fe7544a
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-07-014094-a-a1
Замовник: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гіпроград Плюс"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 49/24ан
Дата підписання: 07.11.2024 00:00
Період дії договору: 07.11.2024 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору: 288 423.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 48 070.62 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд по об'єкту: «Ремонтно-реставраційні внутрішні оздоблювальні роботи Валіховського корпусу літери «М», який є частиною комунальної установи «Міська клінічна інфекційна лікарня», розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. Коригування»
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 лот
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера, 5/7 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5ac8c97f1c464060807262d86c8280d3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 02.05.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. угода 2 №49-24ан.pdf
p7s
sign.p7s