• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування (сніданки) учнів 1-4 класів Ліцею №23 ім. Романа Гурика

799 064.00 UAH без ПДВ
Номер: 17e1018c6cf74273995f78877ddb6a0d
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-07-010786-a-b1
Замовник: ЛІЦЕЙ № 23 ім. РОМАНА ГУРИКА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Дубова Ірина Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 12/1
Дата підписання: 07.11.2024 00:00
Період дії договору: 30.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 799 064.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 595 812.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування (сніданки) учнів 1-4 класів Ліцею №23 ім Романа Гурика
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 90 На карті

Внесені зміни

    Номер: 15a4db613d804765af18d165257f5137
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 799064.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9f6a99308cbc4081be5ae5a17f53a7ff
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
07.11.24.pdf
p7s
sign.p7s