-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування (сніданки) учнів 1-4 класів Ліцею №23 ім. Романа Гурика
799 064.00
UAH без ПДВ
Номер:
17e1018c6cf74273995f78877ddb6a0d
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-07-010786-a-b1
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 23 ім. РОМАНА ГУРИКА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20559040
-
Контактна особа:
Петрина Артур 380993220679 petrina2277@gmail.com
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 90
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Дубова Ірина Михайлівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2130504405
-
Адреса:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Г.Мазепи 179/143
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
12/1
Дата підписання:
07.11.2024 00:00
Період дії договору:
30.12.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
799 064.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
595 812.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування (сніданки) учнів 1-4 класів Ліцею №23 ім Романа Гурика
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 90
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
15a4db613d804765af18d165257f5137
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9f6a99308cbc4081be5ae5a17f53a7ff
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано