• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації: «Реконструкція Харківського міського кладовища №18 (квартали 12, 18, 36, 37) із встановленням колумбарних стін та благоустроєм за адресою: м. Харків, пр. Аерокосмічний, 362» за відповідним кодом ДК 021:2015 -71320000-7 – (Послуги з інженерного проектування)

437 153.00 UAH без ПДВ
Номер: a2d57b2b848543178047e261753ebe40
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-06-015826-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Грешнов Олександр Вікторович
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 230
Дата підписання: 06.11.2024 09:00
Період дії договору: 06.11.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 437 153.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації: «Реконструкція Харківського міського кладовища №18 (квартали 12, 18, 36, 37) із встановленням колумбарних стін та благоустроєм за адресою: м. Харків, пр. Аерокосмічний, 362» за відповідним кодом ДК 021:2015 -71320000-7 – (Послуги з інженерного проектування)
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання 01.12.2024 - 31.12.2025
Місце постачання 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Конторська , б.3 На карті

Внесені зміни

    Номер: 126fbacaf5d34a9aa089430a998e8d0a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п.п. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.03.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 230.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 165c64b952b2409b876bcc01cf8fe744
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п. 10.3 Договору від 06.11.2024 №230
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.05.2025 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода №2 до договору 230.PDF
p7s
sign.p7s