• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Проведення технічної інвентаризації, у тому числі розроблення інвентаризаційної справи, матеріалів технічної інвентаризації та технічного паспорту об'єкта: «Нове будівництво модульної будівлі центру надання адміністративних послуг на пл. Молодіжній м. Кривого Рогу Дніпропетровської обл.»

14 989.47 UAH без ПДВ
Номер: 2982bd22e2ee49a6a49e6db6856dc63c
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-06-013857-a-b1
Замовник: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Курінний Сергій Вікторович
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Проведення технічної інвентаризації, у тому числі розроблення інвентаризаційної справи, матеріалів технічної інвентаризації та технічного паспорту об'єкта: «Нове будівництво модульної будівлі центру надання адміністративних послуг на пл. Молодіжній м. Кривого Рогу Дніпропетровської обл.»: 14 989.47000 UAH без ПДВ
Номер договору: 18201
Дата підписання: 06.11.2024 15:59
Період дії договору: 06.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 14 989.47 UAH без ПДВ
Оплачено: 14 989.47 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проведення технічної інвентаризації, у тому числі розроблення інвентаризаційної справи, матеріалів технічної інвентаризації та технічного паспорту об'єкта: «Нове будівництво модульної будівлі центру надання адміністративних послуг на пл. Молодіжній м. Кривого Рогу Дніпропетровської обл.»
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 25.12.2024
Місце постачання Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна На карті

Внесені зміни

    Номер: 04121d60e8604986ae2521518a1eb1fe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання робіт в межах строку Дії Договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.11.2024 10:17
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Dy1_tex_inventar_26.11.2024.pdf
p7s
sign.p7s