-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Авторський нагляд по об єкту: «Реконструкція будівлі ОЗОШ № 39 І-III ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 20. Коригування»
339 500.11
UAH без ПДВ
Номер:
bb049c0104cd4e95a317a5c9e56ac480
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-06-012502-a-b1
Замовник:
Управління капітального будівництва Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056902
-
Контактна особа:
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com
-
Адреса:
65091, Україна, Одеська область, Одеса, Комітетська, 10-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр Екострой+»
×
-
Код ЄДРПОУ:
39924569
-
Адреса:
65122, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Базарна, 120, кв. 11
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
48/24ан
Дата підписання:
06.11.2024 00:00
Період дії договору:
06.11.2024 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору:
339 500.11 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд по об єкту: «Реконструкція будівлі ОЗОШ № 39 І-III ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 20. Коригування»
Кількість
1 лот
Період постачання
до 31.12.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9acf678c69664267bcad373c775dcdbe
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
02.05.2025 00:00
Статус:
Опубліковано