• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Масло солодковершкове 72,5%

Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — Закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним уже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими Особливостями. Закупівля є саме додатковою та непередбачуваною потребою, адже у відповідності до Постанови від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році», передбачено надання субвенції місцевим бюджетам із державного бюджету на забезпечення гарячим одноразовим харчуванням учнів 1-4 класів загальноосвітніх закладів, відтак, такі кошторисні призначення було виділено додаткові в загальній сумі 1 100 000,00 грн. відповідно до Рішення виконавчого комітету від 10.10.2024 № 269. Таким чином, враховуючи пункт 15 та пункт 11 Особливостей, вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель про закупівлю масла солодковершкового за ДК 021-2015-15530000-2 – масло вершкове.

96 500.00 UAH без ПДВ
Номер: b6519d37cc63478caeb1fe11ea76aaba
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-06-007074-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВИШКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Павлій Ганна Юріївна
Класифікатор ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове маслоАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Масло солодковершкове 72,5%: 386.00000 UAH без ПДВ
Опис: Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — Закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним уже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими Особливостями. Закупівля є саме додатковою та непередбачуваною потребою, адже у відповідності до Постанови від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році», передбачено надання субвенції місцевим бюджетам із державного бюджету на забезпечення гарячим одноразовим харчуванням учнів 1-4 класів загальноосвітніх закладів, відтак, такі кошторисні призначення було виділено додаткові в загальній сумі 1 100 000,00 грн. відповідно до Рішення виконавчого комітету від 10.10.2024 № 269. Таким чином, враховуючи пункт 15 та пункт 11 Особливостей, вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель про закупівлю масла солодковершкового за ДК 021-2015-15530000-2 – масло вершкове.
Номер договору: 3/11
Дата підписання: 06.11.2024 12:00
Період дії договору: 01.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 96 500.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 49 886.64 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Масло солодковершкове 72,5%
Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло
Кількість 250 кілограм
Період постачання 01.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ ОМСКТ Вишківської селищної ради
Павлiй Ганна Юрiївна
Сума 25777.08 UAH
Статус
Оплачений
13.12.2024 11:11
Док-ти 0
Відділ ОМСКТ Вишківської селищної ради
ФОП Павлiй Ганна Юрiївна
Сума 24109.56 UAH
Статус
Оплачений
21.12.2024 10:17
Док-ти 0