-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Санітарна сумка
179 909.80
UAH з ПДВ
Номер:
f9a02f7c421f433e929266c27c8737d8
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-21-011662-a-a1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
40506248
-
Контактна особа:
Наталія Олексіївна Гомзякова +380634075064 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПРАТ "АВ-ФАРМА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24736125
-
Адреса:
04128, Україна, Київська область, Київ, 01021, м.Київ, ВУЛ. КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 14 А
Класифікатор ДК 021:2015:
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Номер договору:
31А/24
Дата підписання:
14.11.2024 13:50
Період дії договору:
14.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
179 909.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 769.80 UAH)
Оплачено:
179 909.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 769.80 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Наплічник медичного загальновійськового санітара
Кількість
10 штука
Період постачання
до 10.12.2024
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м . Дніпро, Дислокація закладів освіти
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3bdbd6bf5d014ac4ab2a897271263764
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.11.2024 19:35
Статус:
Опубліковано