• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Ліквідація несанкціонованого сміттєзвалища по вул.. Героїв України,94а, м. Світловодськ

Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника

71 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 391a70443e974c649523c28b0efee32f
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-06-002561-a-c1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради
Постачальник: ФОП Ігнатенко Сергій Олександрович
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис: Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника
Номер договору: № 105/24
Дата підписання: 01.11.2024 09:00
Період дії договору: 01.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 71 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ліквідація несанкціонованого сміттєзвалища по вул.. Героїв України,94а, м. Світловодськ
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.11.2024 - 30.11.2024
Місце постачання 27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Героїв України,94 а На карті

Внесені зміни

    Номер: ba7600662dfa4a2b83c175ce1a1d6cb0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: № 1/105
    Дата внесення змін до договору: 03.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано