• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).

«Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).

29 970.00 UAH без ПДВ
Номер: f438af2447a04fabb6e972f12be3a13b
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-05-014893-a-b1
Замовник: Покалівський ліцей Овруцької міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: «Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).: 45.00000 UAH без ПДВ
Опис: «Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).
Номер договору: 139
Дата підписання: 04.11.2024 09:00
Період дії договору: 04.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 90 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 29 970.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 29 970.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 666 послуга
Період постачання 04.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 11132, Україна, Житомирська область, Коростенський район, село Покалів, вул. Шляхова, будинок 28 На карті

Внесені зміни

    Номер: d64b6056ccda45d9a0b335786ea6fcf0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору №139 від 04 листопада 2024р. а саме: 1.1. До п.1.2. розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та викласти п. 1.2. в наступній редакції: Найменування (номенклатура, асортимент) послуг: "Кейтерингові послуги" за кодом CPV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1-4 класів)). Кількість послуг: 666 дітоднів. 1.2. Зменшити загальну суму договору на 60 030,00 грн. та викласти п. 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ в наступній редакції: Ціна цього Договору становить 29 970,00 грн. (Двадцять дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ, з них 16 070.58грн. без ПДВ (Шістнадцять тисяч сімдесят гривень 58 копійок) - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету міським бюджетам; 13 899,42грн. без ПДВ (Тринадцять тисяч вісімсот дев'яносто дев'ять гривень 42 копійки) - за рахунок коштів бюджету Овруцької міської територіальної громади. 1,3, До п. 3,2, розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти п. 3,2, в наступній редакції: Вартість одного дітодня становить 45,00грн. 2, Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.12.2024 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1 харчування.pdf
p7s
sign.p7s