-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).
«Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).
29 970.00
UAH без ПДВ
Номер:
f438af2447a04fabb6e972f12be3a13b
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-05-014893-a-b1
Замовник:
Покалівський ліцей Овруцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
06670730
-
Контактна особа:
Бордюг Тетяна Петрівна 380680439545 pokalivzzso@ukr.net
-
Адреса:
11132, Україна, Житомирська область, Коростенський район с. Покалів, вул. Шляхова, будинок 28
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44948027
-
Адреса:
07201, Україна, Київська область, Вишгородський р-н., смт. Іванків, вул. Проскура Івана, 73А
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
«Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).: 45.00000 UAH без ПДВ
Опис:
«Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).
Номер договору:
139
Дата підписання:
04.11.2024 09:00
Період дії договору:
04.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору:
90 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
29 970.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
29 970.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Кейтерингові послуги» за кодом СРV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)).
Кількість
666 послуга
Період постачання
04.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
11132, Україна, Житомирська область, Коростенський район, село Покалів, вул. Шляхова, будинок 28
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d64b6056ccda45d9a0b335786ea6fcf0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились внести зміни до Договору №139 від 04 листопада 2024р. а саме:
1.1. До п.1.2. розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та викласти п. 1.2. в наступній редакції:
Найменування (номенклатура, асортимент) послуг: "Кейтерингові послуги" за кодом CPV за ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1-4 класів)).
Кількість послуг: 666 дітоднів.
1.2. Зменшити загальну суму договору на 60 030,00 грн. та викласти п. 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ в наступній редакції:
Ціна цього Договору становить 29 970,00 грн. (Двадцять дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ, з них 16 070.58грн. без ПДВ (Шістнадцять тисяч сімдесят гривень 58 копійок) - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету міським бюджетам; 13 899,42грн. без ПДВ (Тринадцять тисяч вісімсот дев'яносто дев'ять гривень 42 копійки) - за рахунок коштів бюджету Овруцької міської територіальної громади.
1,3, До п. 3,2, розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти п. 3,2, в наступній редакції:
Вартість одного дітодня становить 45,00грн.
2, Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.12.2024 09:00
Статус:
Опубліковано