• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5 – 11 класів Гімназії № 3 Звягельської міської ради (кейтерингові послуги) за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги

442 597.70 UAH без ПДВ
Номер: 8a16bcbc076544de85814550ccacc614
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-05-013085-a-a1
Замовник: Гімназія № 3 Звягельської міської ради
Постачальник: ФОП Савчук Микола Кирилович
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 60
Дата підписання: 05.11.2024 00:00
Період дії договору: 05.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 442 597.70 UAH без ПДВ
Оплачено: 324 827.09 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5 – 11 класів Гімназії № 3 Звягельської міської ради (кейтерингові послуги) за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1
Період постачання до 24.12.2024
Місце постачання 11700, Україна, Житомирська область, м.Звягель, вул. Соборності, 54 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0f6edca3a05f406fb7cbba43a9162040
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Врегулювання усіх майнових та організаційних аспектів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 до дог 60.pdf