-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Назавизівському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
48 951.00
UAH без ПДВ
Номер:
6d69373e1e964cf49bc0d5b84a2a299d
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-05-011755-a-a1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43966794
-
Контактна особа:
Ольга Іванівна Гладиш 380971553150 fingrouposvita@gmail.com
-
Адреса:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Вовчук Марія Тарасівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3233707162
-
Адреса:
78452, Україна, Івано-Франківська область, Верхній Майдан, Спортивна, будинок 9
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
177
Дата підписання:
31.10.2024 00:00
Період дії договору:
31.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору:
109 620.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
48 951.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
48 951.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Назавизівському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Кількість
1088 послуга
Період постачання
31.10.2024 - 31.12.2024
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти Надвірнянської МР
IBAN:UA728201720344290027086101384
ФОП Вовчук Марія Тарасівна
IBAN:UA223052990000026201901856003
Сума
26554.50 UAH
Статус
Оплачений
04.12.2024 12:57
Док-ти
0
Управління освіти Надвірнянської МР
IBAN:UA728201720344290027086101384
ФОП Вовчук Марія Тарасівна
IBAN:UA223052990000026201901856003
Сума
22396.50 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2024 15:12
Док-ти
0
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
c450d7a2d56f4da298110da8a59ba67e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 13 Договору № 177 від 31.10.2024 р (надалі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке:
1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на 1348 послуг та зменшити суму Договору на 60669,00 грн та викласти п. 1.3. ,п. 3.1. та Договору в такій редакції:
«п . 1.3. Кількість / Обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять 1088 послуг»;
« п. 3.1 Ціна Договору становить 48951,00 грн. ( сорок вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят один гривень 00 коп.).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано